srijeda, 3. studenoga 2010.

Pandanda Vivaldi club

Pozdrav svima!Moj Club je dobio nove članove kao Boka1,Jens156,Andjeo,Latica123.Ali smo izgubili dva člana.:-( a to su:Carica i Carica1.Pišite mi komentare da se učlanite.Evo slike kako je većina došlo u Elm:
Samo pišite komentare da budete članovi.Hvala!

Broj komentara: 16:

  1. Oprosti što nisam došao ali nisam ni znao kada je okupljanje

    OdgovoriIzbriši
  2. nije bilo ga još oni su se pojavili i to je bilo ko mini okupljanje nikoga nisam pozvao.

    OdgovoriIzbriši
  3. mogu se i ja isto uclanit u klub?

    OdgovoriIzbriši
  4. a reko si vodi da može u ''vojsku''

    OdgovoriIzbriši
  5. Ako zns nekoga ko bi se htio učlaniti u ovu vojsku cpklondike.blogspot.com reci mi pls pa ću ga stavit

    OdgovoriIzbriši
  6. ja bum se učlanil ime sibad

    Tvoj kvartal(dodokoce)

    OdgovoriIzbriši
  7. Ja bi se učlanila :))

    OdgovoriIzbriši